Зінченко
Людмила
Вікторівна
Педагогічне кредо:
Доторнутись розумом і серцем до кожного учня, вселити в нього віру в успіх.
Нехай
учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти
поспішатимуть
у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі
Якщо в житті дитини є сім'я, то вона повинна бути люблячою, турботливою. Якщо в житті дитиниє країна, то вона повинна бути рідною, єдиною. Якщо в житті дитини є вчитель, то він повинен бути люблячим, турботливим, рідним і єдиним.
Я
– педагог,
особистість ... Педагог - це актор
і режисер, письменник і поет в одній особі. Це дуже цікава робота: кожен день
відрізняється від попереднього, кожен урок не схожий на інші, кожен учень
індивідуальний. Звичайно, професія вчителя найцікавіша, благородна, шанована, але в цей же час дуже складна. Тому
і вчитель повинен бути індивідуальним, творчо налаштованим. Учитель не просто
вчить, він залишає слід у душі учнів. Адже саме педагог допомагає сформуватися
цій маленькій душі.
Я,
як і будь-який педагог, прагну навчити дітей тому, що знаю сама. Намагаюся
зробити так, щоб діти тяглися до
знань і
хотіли стати кращими.
«Учень - це не посудина,
яку треба наповнити, а факел, який треба запалити» - ця давня фраза, сказана
Піфагором, ілюструє мій принцип виховання - запалюючи від одного вогню інші,
любов передається від серця до серця, і чим більше людей запалюється ним, тим
світліше і легше не тільки їм, але і всім оточуючим.
Це дуже важливо! Дитину треба захопити,
зацікавити, показати позитивний приклад і зарядити дитячу енергію.
Якщо
сказати чесно, то ніколи не думала, що стану педагогом. У дитинстві мріяла
стати ким завгодно - лікарем,
перекладачем, але тільки не учителем. Але доля розпорядилася інакше, я
потрапила в школу і стала вчителем початкових
класів.
Відразу хочу сказати, що я вдячна долі.
Учитель
- це особлива професія. Любов вчителя наповнює серця дітей, розумом вчителя
формується розум його учнів, а працею вчителя створюється найбільша цінність на
землі - людина.
Йдуть дні, роки. Йдуть дуже швидко. А хочеться встигнути
багато. Крокує ХХІ століття. Але яким би воно не було, діти завжди залишаються
дітьми, вчителі - учителями. Змінюються часи, але не змінюються завдання
вчителя:
• викликати
у дитини інтерес до пошуку нових знань;
• навчити
учнів використовувати свої знання;
•
сприяти творчому розвитку кожного учня;
• вчити
висловлювати та відстоювати власну думку, позицію;
•
виховувати у дітей самостійність, допитливість, віру в себе;
•
стати їм другом, розкрити багатство їхніх душ.
Такі мої педагогічні аксіоми. Може, вони дуже прості? Але
я твердо засвоїла - те, що майстерність вчителі не випадкова удача, не щаслива
знахідка, а систематичні, кропіткі пошук і праця, часто чорнові, буденні,
наповнені тривожними роздумами, відкриттями і невдачами.
І весь час я говорю собі: «Не нарікай на долю, і якщо
обрала цей шлях, то прийми і полюби дітей всім серцем, повір в них, розчинися в
них, тому що покликання моє - нести любов і радість».
Я ж
учитель по життю! Ось так і продовжую навчати своїх учнів. Всіх їх приймаю
такими, якими вони є і намагаюся виховувати прикладом, розкрити їх здібності і
допомогти в пізнанні світу. Разом з ними і сама багато пізнаю!
Досвід роботи:
Серпень 1988 року – нині – вчитель початкових класів КЗ "Компаніївське НВО";
Серпень 1988 – серпень 2006 – вчитель початкових класів Лозуватської ЗШ І-ІІІ ступенів;
Листопад 2006 – серпень 2007 – вихователь ДНЗ №1 "Пролісок" смт Компаніївка;
Серпень 2007 - серпень 2016 – методист РМК відділу освіти Компаніївської РДА.
Кваліфікаційна категорія : вища
Стаж роботи: 33 роки
Функціональні обов’язки:
§ навчання школярів предметів початкової школи;
§ проведення заходів, бесід, змагань, олімпіад з предметів початкової школи;
§ класне керівництво;
§ участь у шкільних заходах;
§ організація дозвілля школярів;
§ науково-методична робота;
§ організація та проведення навчальних екскурсій.
Освіта: Вища, Кіровоградський державний
педагогічний інститутімені В.Винниченка,1993 р.
педагогіка і
методика початкового навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар